DC Brushless Variklis Pavaros, Kietojo Disko Variklio Valdiklis, Pirmyn ir atgal, Tolygus Greičio Reguliavimas, Impulsų Išėjimas DC Brushless Variklis Pavaros, Kietojo Disko Variklio Valdiklis, Pirmyn ir atgal, Tolygus Greičio Reguliavimas, Impulsų Išėjimas DC Brushless Variklis Pavaros, Kietojo Disko Variklio Valdiklis, Pirmyn ir atgal, Tolygus Greičio Reguliavimas, Impulsų Išėjimas DC Brushless Variklis Pavaros, Kietojo Disko Variklio Valdiklis, Pirmyn ir atgal, Tolygus Greičio Reguliavimas, Impulsų Išėjimas

DC Brushless Variklis Pavaros, Kietojo Disko Variklio Valdiklis, Pirmyn ir atgal, Tolygus Greičio Reguliavimas, Impulsų Išėjimas

€18.28 €17.18
Yra sandėlyje
c17638

Žymos: chip sukelti, brushless variklio valdiklis su atvirkštinį, kontrolierius kontrolės motorinių kietajame diske, magnetinio variklio valdiklis, esc atvirkštinį, risun variklio valdiklis, m3 variklis, kietojo disko valdiklis, brushless variklio trauka, Variklio dantis.

  • Tipas: Oro Kondicionierių Dalys

    modname=ckeditor

    Šis variklis yra išardyta naudotų standžiųjų diskų varikliu, ten bus šiek tiek pėdsakai trinties

    Modelis: JYQD_BLDC_V6.70

    Dydis: 45MM * 28MM * 3,5 MM

    Darbinė įtampa: DC 7.5 V--18V

    Ratai srovė: ≤3A

    Greičio reguliavimas įtampa: 0V--5V

    Greičio intervalas: nuo 5% -100%

    Vairo valdymas: taip

    Minkštas komutacijos funkcija: Taip

    Greičio signalo funkcija: taip

    Išsamus matmenys yra tokie:

    Ilgis 45MM, plotis 28 MM, aukštis 3,5 MM

    Fiksuoto skylės dydis aplink yra 3MM

    Jei dydis neatitinka reikalavimų tėvų

    Individualų, individualų reikalavimai yra nustatyti iš 1000,

    Valdybos dydį galima pritaikyti pagal reikalavimus argumentai "už"

    Pajungimo instrukcijos:

    1. Kontrolės tikslu:

    Išėjimo įtampa 5V vairuotojo lenta, naudojamas, kai išorinis greičio reguliavimo potenciometras jungiamas (jis gali būti paliktas plūduriuojantis nenaudojamas)

    ZF variklio sukimosi krypties valdymo bloku, įžeminimas arba jungiantis 5V gali pakeisti motorinių kryptimi (gali būti sustabdytas, stiprintuvas yra fiksuotas)

    VR greičio kontrolės signalo įvesties terminalą, įtampos diapazonas 0.25 V-5V (variklis nesisuka, kai įtampa yra mažesnė nei 0,25 V)

    PK greičio signalo išėjimas

    GND valdymo terminalo ir neginčijama

    Potenciometras pajungimo būdas: viduryje pin yra prijungtas prie VR terminalo, ir abiejų pusių yra atitinkamai sujungtas su built-in 5V ir GND) teigiamų ir neigiamų jungiklis pajungimo būdas: viduryje pin yra prijungtas prie ZF terminalo, ir abiejų pusių yra atitinkamai sujungtas su built-in 5V ir GND)

    2. Galia:

    Maitinimo +, prijungtas prie teigiamo poliaus ir maitinimo įtampos diapazonas 7.5 V-18V

    Galia Viena, prijunkite prie neigiamo poliaus, elektros energijos tiekimas

    MA / U prisijungia nė vienos iš trijų laidai ir variklis

    MB / V prisijungia nė vienos iš trijų laidai ir variklis

    MC / W prisijungia nė vienos iš trijų laidai ir variklis

    Atsargumo priemonės:

    Šis įrenginys tinka vairuotojo standžiojo disko varikliai, bet vis dar yra žmonių, kurie neatitinka laidai ratai valdyba.Prašome atkreipti dėmesį, yra keletas rūšių kietojo disko motors", kai į kietąjį diską, variklio laidai yra 3 laidai ir 4 laidai, ① 3 laidai, gali būti tiesiogiai po MA, MB ir MC yra prijungtas atitinkamai, tačiau jie gali būti savavališkai prijungti nepriklausomai nuo linijos tvarka, ir bus tik į blogąją pusę. ②If tai yra 4-viela variklių, kabelis seka varikliai skirtingi prekių ženklai gali būti įvairūs.Jei jūs turite multimetro jūsų rankose, galite išmatuoti kitą 4 laidų, iš kurių 3 laidai turi tą pačią varža, ir kitais 1 pervesti collinear linija gali būti nenaudojamas ir nenaudingas.Jei ryšys yra neteisingas, pavaros variklis bus iš etapo, ir ratai bus perdegti po ilgo laiko naudojimo.Prašome atkreipti dėmesį! ! ! !

    Atrankos elektros energijos tiekimo yra rekomenduojama naudoti maitinimo virš 12V3A.

    Griežtai draudžiama dirbti daugiau nei darbo įtampos diapazonas, kitaip jis gali sukelti nuolatinę žalą vairuotojas valdybos 5V įtampa iš vairuotojo lenta, išskyrus ryšio greičio reguliavimo potenciometras, uždrausti išorės naudoti elektros linijų arba įrenginių, kitaip jis gali sukelti nuolatinę žalą vidaus įtampos reguliavimo sistema iš vairuotojo lenta, dėl to gedimo, vairuotojas valdybos Visos įtampos įėjimas iš valdymo terminalas turi atitikti TTL specifikacija, kitaip vairuotojo IC gali būti pažeista, dėl gedimo iš vairuotojo lenta vairuotojo poveikis brushless ir sensorless variklis yra tiesiogiai susiję su varikliu.Jei ratai valdyba negali vairuoti savo transporto na, čia gali būti dėl šių priežasčių: 1. Skirtumas tarp variklio įtampa ir galia yra per didelis (prašome, pasirinkite tinkamą variklio ar vairuotojas) 2. Pradinis sukimo momentas netinka (tai gali būti išspręsta po reguliavimas, pradinis sukimo momentas) 3. Klaidingas greičio diapazonas (gali būti išspręsta po reguliavimas ratai parametrų) 4. Variklio ar vairuotojas yra labai karšta (diskas dažnis neatitinka motorinių transporto priemonių ir gali būti išspręstas po korekcijos).Jei jūs susidūrėte su problema, kad variklis negali būti varomi paprastai, prašome susisiekti su mumis metu, mes stengiamės padėti jums išspręsti problemą

  • Atsiliepimai (0)

    Parašyti atsiliepimą

Panašūs produktai